11863330_1651458171736127_8603715069193003401_n

Situata in centrul orasului, sala de antrenamente No Limits se bucura de un spatiu de 1000 mp si dispune de lanturi, baroase, franghii, kettlebell, anvelope si multe alte articole si aparaturi sportive atat de necesare antrenamentelor complete.

Iata ce tipuri de antrenamente alternative poti urma la sala noastra de forta:

  • Cross Training – este un tip de antrenament extrem de complex si mixt, care combina exercitiile de cardio, exercitiile de tonifiere cu diverse obiecte si exercitiile cu propria greutate a corpului. Acest antrenament este accesibil tuturor, este creativ si presupune o serie de exercitii foarte variate. Ba chiar mai mult decat atat, pune in functiune toate grupele de muschi si articulatiile, insa este genul de antrenament care dezvolta rezistenta, forta, coordonarea, echilibrul, dar si mobilitatea.
  • Functional training„Corpul tau este capabil de orice! Minta este cea care trebuie convinsa”, cam acesta ar fi sloganul antrenamentului functional, cel care vine la pachet cu trupul frumos pe care ti-l doresti, dar si cu putere, viteza, tonifiere, flexibilitate, rezistenta si dorinta de miscare. Lucrand cu propria greutate a corpului, dar si cu multitudinea de echipamente si articole sportive pe care ti le oferim, musculara creste, iar testul adipos scade.Pentru ca sala noastra de forta se bucura de un spatiu mai mult decat generos, iti punem la dispozitie o multime de aparate: atat de ultima generatie, cat si articole sportive inventate de noi, pentru ca efortul pe care il vei depune sa asigure rezultatele dorite intr-un timp cat mai scurt.Printre uneltele cu care lucram zi de zi in antrenamentele noastre functionale sunt: sacii, funiile, trunchiurile de copaci, rotile de camioane, scarile, mingiile, bancile, rezistorii de viteza, echipamentele de box, ganterele, haletere si multe, multe altele. Ai la dispozitie o gama variata de aparate, echipamente si articole sportive pentru a realiza cele mai eficiente si creative antrenamente functionale alaturi de instructorii nostri pregatiti si entuziasmati sa te ajute.
  • Circuit – este un tip de antrenament care combina fitnessul cu antrenamentele de rezistenta. Antrenamentul in circuit lucreaza fiecare grupa de muschi si cuprinde o gama variata de exercitii. Pot fi utilizate o multime de echipamente sportive, insa sunt obligatorii pauzele de odihna de 30-90 secunde intre aceste exercitii. Un circuit poate sa cuprinda minimum 6 tipuri de exercitii si maximum 15. Cu cat sportivul este la un nivel de formare mai inalt, cu atat numarul de exercitii al circuitului poate fi mai mare. Dezvolta forta, viteza, rezistenta, mobilitatea, elasticitatea articulatiilor si stimuleaza cresterea masei musculare.
  • TRX – a luat nastere in SUA, pentru antrenarea soldatilor din marina. In Romania acest tip de antrenament, TRX Suspension Training, a ajuns abia in anul 2010, iar de atunci si pana in prezent a devenit un tip de antrenament extrem de indragit atat pentru sportivii de performanta, cat si pentru amatori, simpli iubitori de miscare sau pentru cei care doresc sa-si recapete sanatatea sau sa se mentina in forma din punct de vedere fizic.Primul TRX a fost realizat din doua corzi de parasuta cusute cu ajutorul trusei de reparat a barcilor pneumatice. Astazi sistemele de prindere și accesoriile pentru TRX sunt sofisticate și complexe, reprezentand un real ajutor pentru antrenarea întregului corp.

    La sala noastra dispunem de toate instrumentele si echipamentele necesare pentru indeplinirea seturilor de exercitii TRX bazate pe utilizarea masei corporale. Antrenamentele de Suspension Training ajuta la dezvoltarea fortei fizice, imbunatateste echilibrul, amplifica flexibilitatea si sporeste rezistenta la efort. Impreuna cu antrenorii nostri si ceilalti iubitori de TRX vei putea sa atingi performanta si rezultatele pe care ti le doresti. Doua corzi elastice pot face minuni, intrebarile sunt: cat de departe vrei sa ajungi, cat de mult vrei sa te transformi, cat de bine vrei sa te simti in pielea ta, cat de spectaculos vrei sa arati?

  • Cardio Fight – este un tip de antrenament cu exercitii de rezistenta care poate sa dureze intre 30 si 60 de minute, antrenament care poate fi executat chiar si de 4-5 ori pe saptamana. Pentru un antrenament cardio corect si eficient, intensitatea creste treptat, iar spre sfarsitul sesiunii, intensitatea scade treptat pentru a nu suprasolicita inima, musculatura sau articulatiile. Printre cele mai celebre exercitii de cardio sunt: alergarea, saritul corzii, bicicleta, inotul, aparatele eliptice si chiar gimnastica aerobica si multe altele.

La sala de antrenament, forta si fitness NO LIMITS clientul are posibilitatea de a alege tipul de antrenament dorit dintre alternativele multiple oferite zilnic.

Poti lucra in echipa, in circuit, sau individual, concurand in special cu tine insuti. Ai posibilitatea de a participa la mai multe clase/antrenamente in aceeasi zi.

Rezultatele sunt vizibile in scurt timp: tonifiere, rezistenta, remodelare si slabire. Concureaza cu tine insuti! Dovedeste ca nu ai limite!

Tu stabilesti limitele si noi te ajutam sa le depasesti. Suntem NO LIMITS – antrenamente fara limita de timp.
Te asteptam zilnic sa te antrenezi alaturi de noi. Accepti provocarea?